Be a miracle

Det kommer bli svårt att beskriva dom här dagarna, jag menar få med känslan av ett paradis -But i give it at try so here we go- Jag ser palmer och känner saltvatten splasha i mitt ansikte, lite kallsupar får man räkna med, men vad gör det då man ser turtles komma simmandes förbi, bara chillar och tar lite luft då och då. Härligt liv dom lever tänker du och borrar ner fötterna i sanden. Man känner hur solen värmer upp hela dig medan man torkar bort saltvattnet, det är svårt att se men man anstränger sig FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRT DET. Du tittar ner i kristallklart vatten med sjöstjärnor och tänker att livet är rätt soft ändå medan du släcker törsten från en kokosnöt      -Sen tänker du FRIHET- Här förvandlas månen till ost och stjärnorna är hundratrettiobiljoner, du ser ett stjärnfall innan det är dags att gå och lägga sig, För att sen vakna upp till samma paradis igen...


Kommentarer
Emelie

åå, jag vill tillbaka!

2012-03-01 @ 13:58:20
URL: http://emelieida.spotlife.se
Göran Dreyer

Ditt sätt att skriva och beskriva kan få vem som helst att vilja resa. PS! Skriv en bok.

Kram Pappa

2012-03-04 @ 17:42:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0