Då.

Du vill att allt ska bli bra. Med andra ord så vill du fortfarande kontrollera, slå och spotta. Men visst efter plastikoperation och ett falskt leende kan vi få ihop en hyfsad vardag. Jag älskar dig säger du, krossar spegeln med all hopp och drömmar jag hade om framtiden. Du kontrollerar mig som en svenssons kontrollerar tv-kanalerna och efter mycket zappande stannar du upp, tittar och ler. Du får mig för en sekund tro att du ser mig, känner mig och mina andetag. Jag känner din värme då du tar din hand i min, innan du zappar vidare.
Jag ville vara ditt allt.
När jag var liten drömde jag om en sommaräng, förälskelser och fjärlismagar. Jag drömde om kyssar och ord som skulle få mig att bubbla av lycka. Jag drömde om kärlek,
jag drömde om dig. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0