OLD

Det finns en tomhet som alltid går med mig,
sida vid sida går vi hand i hand.
Det finns ett namn som jag alltid bär med mig,
även fast jag bara tänker på det ibland.
Men du kommer alltid upp ur mitt huvud,
varje gång jag får en känsla av beröring.
Lögnen blev nog för stor,
jag vet att du inte vill att det skulle bli såhär.
Men det är jag som går sida vid sida, hand i hand 
med ensamheten. Längtan tillbaka då allt var bra.
Det är jag som står ensam i mitten, 
det är mig du har lämnat kvar.
Du har lämnat avtryck på min hud som aldrig kommer försvinna.
Du har lämnat kvar märken på mina läppar då du oskyldigt kysste mig.
Du har lämnat kvar orden, som du viskar i mitt öra så att jag aldrig glömmer.
Att en gång sa du faktiskt;
Jag älskar dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0