Hoven Droven

Jag onskar att jag hade kunnat saga att bloggandet inte har gatt sa bra for att det har varit sa otroligt varmt och fint vader.
Att vi helt enkelt inte har haft tid att sitta inne , for man maste ju bara njuta av dem soltider som man far (speciellt om man kommer fran Sverige)
Jag hade ocksa onskat att brannan redan nu varit helt fantastisk och att jag har varit pa dem helt otroliga festerna.

Som ni kanske forstar redan nu sa "is that not the case". Jag har helt enkelt inte haft varken lust eller ork att sitta och skriva (dalig ursakt for att jag inte har nagot att skriva om) Regnet bara valler ner, och det ar inte dom sma dropparna som vi ar vana vid i Sverige, utan det ar enorma dinosarie droppar sa om man gar ut blir man dyngblot.
Och vanta det blir bara battre, vi ar ocksa ganska fast har i Sydney, for uppat i landet sa ar det oversvamning och nerat i landet sa brinner det -Can't life be better.

Och nej, det kan det faktiskt inte. For aven fast jag sitter har med en tjocktroja och jeans (som jag har haft pa mig 24/7) sa har jag verkligen "the time of my life". Jag har traffat sa manga nya vanner, dom flesta fran Sverige saklart, och jag har faktiskt underhallt mig har i den underbara staden Sydney.



Kommentarer
fam pettsson

Hallo tjejen!!!! Vi vill också ut och resa! Är gröna av avund så nu tänker Anders röja till på ditt rum som hämd för hans avundsjuka!!!! Ha ha ha Pussar och kramar från snart sportlovsaktiverande Pettssons

2009-02-13 @ 13:03:32
Emelie

ROLIGT att ni kommenterar, alla verkar vara sa lazy vid den fronten. Haha ja var inte sa avis nu, regnar non stop verkligen! Har inte sett solen nagon gang pa hela veckan och det ska fortsatta sahar.. men jag har ju tid pa mig sa ska inte klaga!!! sag att han far roja hur mycket han vill, bara det ar fint nar jag kommer tillbaka!! puss o kram skumbanan

2009-02-15 @ 08:54:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0