Meraba kofte

okej, nu kan jag faktiskt skryta med att jag inte har varit sa bra med upptaterandet for att det har varit :
-vada?
-Jo, fint vader!

Idag nar vi badade sa var vagorna grymt stora, det var absurt. Efter nagra harliga kallsupar sa kom Thisbe och jag pa att man ska dyka in i vagen, inte lata den splasha rakt in i en. Att vi inte kommit pa det tidigare undrar jag over.

Det kanns trakigt att vi ska lamna det har paradiset pa mandag, men det ar val dags att leta efter nya!
Snart ar vi i Melbourne som har att erbjuda mycket shopping, museum, konstgallerier och fin natur.
Plus att jag kommer antagligen att gora nagot dar som far manga att rysa i hela kroppen, vanta sa far ni se!

Bilder kommer jag lovar, det tar sa lang tid bara och jag har helt enkelt haft fullt upp med att ligga pa stranden!
Jag maste ju ocksa tacka for alla kommentarer, vill garna veta vad det ar jag missar i Sverige!

Jag saknar dock kottbullar med lingonsylt och brunsas.
Mmmmm sager jag bara.
Utsikten från hostlet

bondi beach baby


Kommentarer
emelieeeeeee emmi

underbart det låter hörröduuuu!!!!

i sverige är det kallt och trist, haha.



PUSS HA DET SÅ KUL

LYCKA TILL GÖR IGNET DUMT!!

2009-02-28 @ 17:20:32
karolina

Du missar Melodifestivalen, kyla, snö och förkylningar.

Och juste, de går kräksjuka också.



Med andra ord, var glad att du är där du är!



Vad ska du göra vad ska du göra vad ska du göra?

2009-02-28 @ 20:14:41
kelly

låter så härligt vännen! Saknar dig din virrpanna ^^ Jag vet att du har det bra och det förtjänar du så hårt! puss !

2009-03-19 @ 17:44:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0