Oh my god (med en fransk dialekt)

Blue Montain stog pa gardagens lista, vilket betyder underbar utsikt over vattenfall och de three sisters.
Det var tidig uppgang och liiiite uppspelta var vi faktiskt aven fast vadret inte stralade.
Efter en timmes akande och lite stopp sa var vi antligen framme och den underbara utsikten var, hur ska jag uttrycka mig,
den var helt vit.
Av dimma.
Man sag absolut ingenting.

Vi kom hem helt dyngsura och kalla men vi sag i alla fall regnskog och dem underbart sota kangrurna.
Sa man far val tanka att det var vart det.
Det var pa sitt vis vart det.

Nu har det varit tva hajattacker har i Sydney pa bara den har veckan, lite laskigt och veta vad som lurar i vassen!



Kommentarer
Pettssons

Snart kommer den underbara solen - jag ska prata med vädergudarna......I dag ska Anders,Alva och jag baka massor av bröd och bullar för vi har fått en frys av Siri o olle (de hälsar till er där borta)Ha det nu så bra och håll er borta från hajarna nu när sooolen snart kommer... Kram krraamm

2009-02-15 @ 12:04:11
Sara & Tuwali

Hej!

Vi sitter här och är avundsjuka på dig fastän ni inte har så bra väder. Vi har sportlov och ganska mycket snö och sol just nu! Men det är inte varmt! :P

kram Tuwali & Sara

2009-02-15 @ 18:25:06
URL: http://www.dirgis.be
emelie

hahaha "lurar i vassen" hahahahaha

2009-02-15 @ 20:11:25
Carina

Hej på er. Ja nu är det söndagkväll och jag ska upp o jobba i morgon, önskar att jag också hade semester. Ha det så bra många kramar Carina Stig o Saga hälsar också.

2009-02-15 @ 20:14:26
Karolina

jag som tänkte vara först med att kommentera, men nu jäklar ramla de in kommentarer :)

Synd på vädret men solen lär ju kika fram innan era tre månader är slut.

Nu har jag sportlov så ska sova i en vecka, imorgon ska jag dra med pappa på bio, Yes man!



Mor och far hälsar!



Puss och kram

2009-02-15 @ 21:43:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0