Polkagris ar gott, eller?

En stor sak har hant,
vi har bytt hostel!

Efter tva veckor pa samma stalle kande vi att det borjade klia i fingrarna och vi ville helt enkelt ut pa nya aventyr.
Det aventyret som vi lever i, just nu, stracker sig ungefar en och en halv mil darifran.
Jag vet inte om jag saknar varat ukna illaluktande, och pa tal om stokiga rum, som vi bodde pa innan.  Nar vi har fem minuters gangvag till bondi beach stranden, soldack med underbar utsikt, och ett icke illaluktande rum.
Eftersom vi har varit instangda i tva veckor nu pa grund av vadret, sa sprang vi ner till stranden nar vi faktiskt kunde se solens blandande stralar.

Misstag nummer ett,
att ha en solskyddsfaktor som ar 30+
Misstag nummer tva,
bara smorja in sig pa dom kansliga stallerna och inte hela kroppen.

For att fortydliga dessa ynka misstag sa ser jag nu ut som en polkagris!
Vita flackar pa dom stallerna som vi faktiskt var duktiga att smorja in pa och rod overallt annars.

Jag maste anda saga med min sa fina polkagris branna att det var vart det!
Bada i dom, riskfyllda men grymt roliga vagorna, var faktiskt oslagbart.

Down to the beach tomorrow again.
nu vankas det pizza!


Kommentarer
Ritan

Hej Polkagrisen! Vad roligt att höra ifrån dig igen och den här gången kan man ju inte vara annat än avundsjuk!!! Men jag är lite nöjd jag också för jag ska börja på en kurs hos Therrie Evans( tv prog.det okända om du sett det)Sedan utövar jag dagligen operation övertalning-Anders/Rita ut och resa! Kram på er nu och ha det bara bäst...

2009-02-23 @ 10:35:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0