En bild sager mer an tusenord, fyra bilder sager mycket mer.










Kommentarer
Göran Pappa Dreyer

En bild på min älskade dotter och en bild på två underbara tjejer, tänk att en bild på mig fick plats mitt i mellan. Puss o kram pappa

2009-03-01 @ 19:19:37
gunnel mormor nilsson

hej emelie.jag ar helt imponerad av allt du far vara med om pa andra sidan jordklotet.jag blir avundsjuk pa dig.har det bra har i kalix med mycket sno,men nu far det racka.har ni borjat jobba annu?var det som faraherde?hoppas ni har det bra.manga halsningar fran mormor.annika,nils-erik,rickard,daniel halsar ocksa.

2009-03-08 @ 14:03:18
emelie pemelie

men mormor, ja nog far jag vara med om mycket men jag trivs som fisken i vattnet! Snart ska vi aka med en buss upp till ostkusten, det ska bli spannande!!! haha vi far se om det blir nagot jobb som farherde :) ar lite forkyld men det gar nog over snart. Halsa alla ifran mig, kram kram

2009-03-09 @ 01:59:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0