Lika snurrig som snurre spratt

Nu har jag rest runt sa mycket sa att jag inte langre vet vart jag ar nagonstans.
Idag nar vi kom till Surfers Paradise sa traffade vi tva danska tjejer som vi bodde med i Byron Bay (ja, jag har varit dar men upptaderandet har inte varit som det brukar.. Eller sa har det,det?)

Jag: Hej, skulle inte ni till Surfers?
kom pa att dom forstar lika mycket svenska som jag forstar danska;
I thought that you guys went to Surfers?

Danskorna: Kollar pa mig.

Jag: Forvirrad

Danskorna: DU ar i Surfers.

Jag: Skyller pa trotthet och springer darifran.

Byron Bay var, och ar fortfarande, grymt. Dom har klubbor for femtio cent, det sager val allt?




Kommentarer
kelly

haha vad roligt! lika snurrig som vanligt!

2009-04-01 @ 15:07:59
gunnel nilsson

bästa emelie.en hälsning från ett soligt kalix.mormor fick besök av annika så vi har fikat och haft trevligt.jag skall följa med min syster till örnsköldsvik ifyra dagar.det kan bli roligt med en kort resa.hoppas ni har det bra och får vara med om mycket spännande saker. många kramar från mormor annika med familj hälsar också.

2009-04-05 @ 19:27:00
tom och elina

ni är sämst updatera skitofta och lägg ut massa bikini (patt) bilder

ps. ni är snygga

2009-04-10 @ 11:27:36
kelly

Hej vännen. Hoppas du har det bra. Kommer du hem snart? Saknar dig så.. Blev så glad när jag fick ditt sms, började gråta! Du är ju så långt borta o jag trodde inte du skulle komma ihåg min födelsedag!! :)

2009-04-14 @ 10:03:33
Kelly

Hej vännen. Hoppas du har det bra. Kommer du hem snart? Saknar dig så.. Blev så glad när jag fick ditt sms, började gråta! Du är ju så långt borta o jag trodde inte du skulle komma ihåg min födelsedag!! :)

2009-04-14 @ 10:04:19
Hannah

hallå! jag är inte ett dugg avundsjuk på att ni är där borta och lever livet (yeah right) har försökt att sms till alla möjliga telefoner för att få önska thisbe en sjukt härlig födelsedag, men har inte lyckats så det får bli på detta viset i stället :) jag längtar tills ni kommer hem, men om jag vore ni så skulle jag nog inte ha bråttom hem :) sköt om er mina små gullvippor! kom ihåg: full fart spar tid :D kraaaam

2009-04-15 @ 20:13:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0