massa dollars

Jag vet, ni behover inte saga det till mig.
Jag suger pa allt som har med blogg att gora!

Men nu aker jag hem pa torsdag och da har jag gratis internet och behover inte begransa mig efter en tid.
Sa hall utkik.

Jag ar i alla fall i Alice Springs nu med aboriginals och flugor.
Har varit pa AYERS ROCK TOUR, vilket fick mig att bli lite mer allmanbildad plus att det var helt underbart.


Pa mandag bar det av till Sydney igen och godday, vilket ar ett skit hostel men vi kommer att ha bott dar tre ganger,

haha underbart!

 

 

 

 



Kommentarer
fam pettsson

Vilken resa du gjort Emelie!!! Vi tycker att det ska bli mysigt att få se dej igen till helgen men förstår oxå att det blir svårt för er att lämna paradiset....Njut av dagarna som kommer och välkomna hem till sommarsverige. kram från hela klanen Pettsson inkl Thea o Henning

2009-05-04 @ 08:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0