Imorgooon smälller deeeeet

Nu är det nära, nästan, nästan så att man kan ta på det. Jag förstår fortfarande ingenting och jag tuggade inte fradga på jobbet, vilket var tur, tror inte kunderna skulle tycka det var speciellt mysigt. På tal om mysigt, hade en vi ses igen fika med lite vänner. Lite spontant sådär, och mysigt såklart.
Tycker om känslan att inte veta vad som händer i övermorgon, dagen efter det och dagen efter det. Mina rutiner lämnar jag kvar och packar ned förväntan, spänning, glädje och Sebastian såklart.
Klunkar ner sista kvällen i Sverige med en öl och pratar strunt med Karolina. Ska också försöka förstå att jag sätter mig på ett plan imorgon.. är nog bäst att ställa klockan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0