Babylon baby

Langkawi var bra, ett chill ställe med strand och bad. Tomato place som serverad goood och billig mat, Babylon hade buckets - sjysst reagge place nere vid stranden- som fortsatte till Sumba, går inte att mätas med babylon, men efter ett par jägerbumps så blev det väldigt kul! Norskorna Rigmor och Kathrine satte ribban högt, galna sjuksköterskor som vi hade extremt roligt med. Jag blev sen till en avatar och fick gå till farbror doktorn, sprutor och medecin och -efter fyra dagar ska jag tillägga- försvann mitt uppsvällda face.
Vi åkte till Penang, som bara gav oss bedbags. Fortsatte till Georgetown där vi bodde på det vidrigaste hostlet i historien, USCH, jag säger bara nightmare. Nu är vi i Borneo, Kuching, imorgon kommer det lite coola pics. Äventyret börjar 8 am.
Babylon <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0